Blogger news

လာေရာက္ေလ့လာအကဲခက္သည္ကိုအထူးေက်းဇူးတင္ရွိပါသည္ခင္ဗ်ာ၊ နည္းပညာျပန္လည္မွ်ေ၀ျခင္းျဖစ္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ၊ ကၽြန္ေတာ္ေရွ႕က အစ္ကိုေတြေရးသားထားတဲ့ ဘေလာ့မ်ားမွလည္း ျပန္လည္မွ်ေ၀ေႀကာင္း၀န္ခံပါတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္းလည္း ႀကိဳးစားေရးသားေနပါတယ္၊ အထူးေက်းဇူးတင္ရွိပါတယ္

Pages

Facebook မွာ ဖတ္လို႕ရေအာင္ Like လုပ္သြားအုန္းေနာ္..စကားေလးေတြလည္းေျပာခဲ့ပါဗ်

Thursday, June 13, 2013

Subway Surfers (Android Game)

Genres:Arcade
Features:3D, Touchscreen

ဒီဂိမ္းေလး တင္ပီးရင္ေတာ့ နားအုနး္မယ္ဗ်ာ..  ေနာက္ထပ္ အသစ္
လို႕ မဆိုလိုပါဘူး၊ ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳက္တဲ့ ဂိမ္းေလးေတြေတြ႕ရင္၊ ေဆာ့လို႕ေကာင္းရင္ တင္ပါအုန္းမယ္၊ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ အႀကိဳက္ခ်င္းတူရင္ ေဆာ့လို႕ေကာင္းမွာပါ၊ ဒီဂိမ္းေလးက လညး္ ကြန္ပ်ဴတာအတြက္လည္း ထြက္တယ္ဗ်
ေကာင္းတာေလးေတြ ေ၀မွ်တဲ့သေဘာပါ။ တစ္ခ်ိဳ႕ဆိုင္ေတြမွာ အမ်ားႀကီးထည့္လို႕ရပါတယ္၊ ဒါေပမယ့္ ကိုယ္ကႀကိဳက္အုနး္မွေလ၊ ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ေကာင္းတာေလးေတြပဲတင္မယ္၊ လိုအပ္တာရွိလည္း ေတာင္းဆိုပါ၊ မရမက ရွာေဖြၿပီး တင္ေပးပါ့မယ္...




 ခုတစ္ေလာ ကၽြန္ေတာ္ ေဆာ့ျဖစ္ေနတဲ့ ဂိမ္းေလးေတြ စုတင္ေပးတာျဖစ္ပါတယ္
တျခားသူေတြလည္းသိၿပီးျဖစ္မွာပါ၊ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ အႀကိဳက္တူရင္ေတာ့ ယူေဆာ့ေပါ့ေနာ့..
Android version 2.3 အထက္ ဆိုရင္ ေဆာ့လို႕ရပါတယ္၊ အရမ္း၀န္တာမမ်ားဘူးဗ်
ကဲ ..ေရာဗ်ာ.
<<<<<Download>>>>>
အားေပးတဲ့လူမ်ားကိုအထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္၊ အစ္ကိုတို႕ ၊ အမတို႕လိုပဲ တျခားလူေတြလညး္ သိရေအာင္
Facebook Like & Share လုပ္ေပးပါဗ်ိဳ႕

ေက်းဇူးတင္လ်က္ ... လင္းခက္

No comments:

Post a Comment

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ေပါ့ဗ်ာ တစ္ခုခုေပါ့